jste zde: úvodní » Novinky » Kampaň Ve své kůži vyhrála cenu Effie!


Kampaň Ve své kůži vyhrála cenu Effie!

Kampaň #vesvekuzi, která napomohla k prosazení zákazu kožešinových farem v ČR, získala zlatou cenu Effie awards 2017 v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing. Effie je soutěž o nejefektivnější reklamu, její porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům. Kampaň vyrobila pro Svobodu zvířat agentura Leo Burnett.

První fázi kampaně jsme spustili koncem roku 2016, kdy jsme vyzvali veřejnost, aby se na podporu zákazu lidé vyfotili s hashtagem #vesvekuzi a následně sdíleli své fotografie na sociálních sítíchDruhou fázi jsme započali v březnu 2017 (před druhým poslaneckým čtením zákona zakazujícího kožešinové farmy). Tentokrát se do projektu zapojily i veřejně známé osobnosti. Plakátky s liškou a hashtagem #vesvekuzi, které pro nás nafotili Patricie Solaříková, Jakub Žáček, Andrea a Mikoláš Růžičkovi, Alžběta Trojanova a Barbora Hrzánová, doslova zaplavili sociální sítě, ale i mnohé venkovní plochy (například v prostředcích pražské hromadné dopravy, CLV...). Pod výzvu zákonodárcům za zákaz kožešinových farem, která byla v rámci kampaně spuštěna, se na webu www.vesvekuzi.com se podepsalo téměř 21 000 lidí.

Zákon zakazující kožešinové farmy prošel v červnu poslaneckou sněmovnou, v červenci jej schválil senát a v srpnu podepsal pak prezident. Farmy musí ukončit svoji činnost do konce ledna roku 2019.

Více informací o problematice kožešinové módy najdete na www.protisrsti.cz.

Bára Hrzánová #vesvekuziAndrea a Mikoláš Růžičkovi #vesvekuziJana Plodková #vesvekuzi
Patricie Solaříková #vesvekuziAlžběta Trojanová #vesvekuziJakub Žáček #vesvekuzi
Zástupci Leo Burnett a Svobody zvířat při předání ceny Effie

»zpět do archivu novinek

© Všechna práva vyhrazena   - Proti srsti

tvorba webových stránek ANTstudio.cz